Cel Biznesowy:

Zwiększenie rozpoznawalności brandu oraz wypromowanie surferskiej kolekcji Marki, poprzez stworzenie oryginalnego, interaktywnego i przyciągającego uwagę eventu w otwartej formule, który nawiązywał do letniego klimatu i stylu życia związanego z surfowaniem.

Założenia współpracy i koncepcja eventu:

Event w otwartej formule miał nawiązywać koncepcyjnie do surferskiej wioski. Punktami obowiązkowymi konceptu były: skupianie się na letnim klimacie, interakcji oraz promocji marki TOMMY HILFIGER poprzez różnorodne atrakcje, zlokalizowanie eventu w zielonej, letniej przestrzeni miasta, PR-owe nagłośnienie wydarzenia, zaproponowanie i zaproszenie kilku bardzo rozpoznawalnych postaci polskiego show biznesu z pokolenia Gen Z . Klient zdecydował się na pełną usługę z naszej strony: zbudowanie koncepcji wizerunkowej i interaktywnej wydarzenia, zapewnienie pełnej siatki usługodawców, współpraca z obiektem, catering, zapewnienie brandingu i giftbagów, organizacja scenograficznej oprawy wydarzenia, procedowanie wszelkich umów, oraz kwestii formalnych.

Lokalizacja:

Klientowi zależało aby, wydarzenie odbyło się w Krakowie, w miejscu rozpoznawalnym, z naturalnym ruchem pieszym. Wybór padł na zielony teren pod Tauron Areną, w otulinie Parku Lotników.

Opis Wydarzenia:

Dwudniowy event otwarty odbył się pod krakowską Tauron Areną w Parku Lotników. Pomimo tego, że event miał charakter otwarty i był dedykowany osobom wypoczywającym w parku w letnie dni, zaprosiliśmy także wielkoformatowe gwiazdy pokolenia GEN Z. Wszyscy goście mieli możliwość zapoznać się z surfereską kolekcją marki prezentowaną w specjalnie do tego celu przystosowanym, stylizowanym amerykańskim autokarze z lat 60. Dodatkowo osoby odwiedzające nasza wioskę miały szanse wypić pysznego autorskiego bezalkoholowego drinka, pograć w padla lub pojeździć na symulatorze surfingu. O oprawę muzyczną zadbał profesjonalny zespół DJ, a zwieńczeniem eventu było wspólne malowanie wielkiego graffit z surfereskim motywem.

Podsumowanie i rezultat:

Wzrost rozpoznawalności oraz zwiększenie świadomości Marki wśród mieszkańców Krakowa. Uzyskanie wysokiej jakości parametrów marketingowych.

Jesteś gotowy na kolejny krok
i współpracę?
Napisz do nas
Projekty kreatywne
Dowiedz się więcej
Sesje wizerunkowe
Dowiedz się więcej
Aldo
Answear
Calvin Klein Jeans
Guess
Hedwig’s Club
Hoff
Homla
Marciano by Guess
New Balance
PGC
Stradom House
Tommy Hilfiger