Cel biznesowy:
Stworzenie świątecznej wioski marki HOMLA i realizacja unikalnego eventu w otwartej formule, dedykowanego mieszkańcom i turystom Krakowa.
Stworzenie świątecznej wioski marki HOMLA i realizacja unikalnego eventu w otwartej formule, dedykowanego mieszkańcom i turystom Krakowa.
Klient powierzył nam stworzenie eventu w otwartej formule dla mieszkańców Krakowa w okresie przedświątecznym, podczas którego każdy odwiedzający mógł podziwiać świąteczną wioskę marki HOMLA i skorzystać z przygotowanych zimowych atrakcji. Harmonogram oparłyśmy o wachlarz świątecznych aktywności skierowanych zarówno do dzieci, jaki i dorosłych. Do zakresu naszych zadań należało: zbudowanie koncepcji wizerunkowej i interaktywnej wydarzenia, zapewnienie pełnej siatki usługodawców, współpracę z obiektem, ustalenie cateringu, zapewnienie brandingu i giftbagów, organizację scenograficznej oprawy wydarzenia, procedowanie wszelkich umów, oraz kwestii formalnych.
Klientowi zależało aby, wydarzenie odbyło się w Krakowie ze względu na pochodzenia marki. Nasz wybór padł na Pałac Potockich na krakowskim Rynku. Pomimo tego, że event miał charakter otwarty, dla Klienta ważne było, aby równolegle zachować przytulną i kameralną atmosferę – wewnętrzny dziedziniec Pałacu spełniał te warunki.
4-godzinny wieczorny event otwarty dla mieszkańców miasta Krakowa oraz Klientów marki Homla odbył się na uroczym dziedzińcu Pałacu Potockich. Podczas wydarzenia Goście mogli skorzystać z licznych atrakcji; gier i zabaw dla najmłodszych pod czujnym okiem zespołu świętego Mikołaja, warsztatów tworzenia cukierków itp, a także poczęstować się gorącą czekoladą oraz świątecznymi wypiekami. Magiczną atmosferę dodatkowo budowała tematyczna scenografia oraz odtwarzany film “Kevin sam w domu” na zewnętrznej elewacji budynku.
Wzrost rozpoznawalności oraz zwiększenie świadomości Marki wśród mieszkańców Krakowa. Budowanie w oczach potencjalnych Klientów, wizerunku Marki jako “love brand”. Stworzenie ciekawego materiału wizualnego.