Cel Biznesowy:

Stworzenie koncepcji i realizacja unikalnego eventu promującego limitowaną kolekcję sportową marki Guess.

Założenia współpracy i koncepcja eventu:

Główne wytyczne koncepcyjne mówiły o tym, że event miał mieć dzienny charakter, być dedykowany kobietom a harmonogram- oparty na aktywnościach promujących zdrowy styl życia i ideę selfcare. Klient zdecydował się na pełną usługę z naszej strony: zbudowanie koncepcji wizerunkowej i interaktywnej wydarzenia, stworzenie listy gości i koordynowanie ich przybycia, zapewnienie pełnej siatki usługodawców, współpracę z obiektem, ustalenie cateringu, zapewnienie brandingu i giftbagów, organizację scenograficznej oprawy wydarzenia, procedowanie wszelkich umów, oraz kwestii formalnych.

Lokalizacja:

Nasz wybór padł na lokalizację w centrum Krakowa, otoczoną interesującą przestrzenią, posiadającą nowoczesny wystrój – przestrzeń pozwalająca na swobodne przeprowadzenie całodziennych warsztatów. W tym przypadku było Forum Przestrzenie zlokalizowane na Zakolu Wisły z pięknym widokiem na Wawel.

Goście:

Klient poprosił o pomoc w stworzeniu listy gości, złożonych z 40-50 nano- i micro Influencerek, o wysokim wskaźniku zaangażowania.

Opis Wydarzenia:

Dedykowany 7-godzinny event zamknięty dla 50 influncerek odbył się w krakowskim Forum Przestrzenie zlokalizowanym przy Zakolu Wisły, z pięknym widokiem na Wawel. Zaproszone gościnie zostały ubrane w najnowszą i promowaną kolekcję sportową Marki. Całość eventu została podzielona na bloki tematyczne, w których każda z Dziewczyn mogła brać udział. Ideą przewodnią była promocja zdrowych, codziennych nawyków, dlatego też zaproponowane warsztaty obejmowały: podstawy jogi, naukę batchaty, sztukę zdrowego przeponowego oddechu, konsultacje z dietetykiem oraz dermatologiem. Całość warsztatów prowadziła profesjonalna siatka trenerów. Zwieńczeniem eventu była sesja zdjęciowa zrealizowana na jednym z krakowskich dachów, z oszałamiającym widokiem na miasto.

Podsumowanie i rezultat:

Wzrost sprzedaży online promowanych produktów marki Klienta, budowanie rozpoznawalności Marki, zwiększenie liczby obserwatorów i siatki influencerów do współpracy, przekazanie wartości Marki szerokiej grupie docelowej.

Jesteś gotowy na kolejny krok
i współpracę?
Napisz do nas
Projekty kreatywne
Dowiedz się więcej
Sesje wizerunkowe
Dowiedz się więcej
Aldo
Answear
Calvin Klein Jeans
Guess
Hedwig's Club
Hoff
Homla
Marciano by Guess
New Balance
PGC
Stradom House
Tommy Hilfiger