Cel Biznesowy:
Stworzenie koncepcji i realizacja unikalnego eventu promującego limitowaną kolekcję sportową marki Guess.
Stworzenie koncepcji i realizacja unikalnego eventu promującego limitowaną kolekcję sportową marki Guess.
Główne wytyczne koncepcyjne mówiły o tym, że event miał mieć dzienny charakter, być dedykowany kobietom a harmonogram- oparty na aktywnościach promujących zdrowy styl życia i ideę selfcare. Klient zdecydował się na pełną usługę z naszej strony: zbudowanie koncepcji wizerunkowej i interaktywnej wydarzenia, stworzenie listy gości i koordynowanie ich przybycia, zapewnienie pełnej siatki usługodawców, współpracę z obiektem, ustalenie cateringu, zapewnienie brandingu i giftbagów, organizację scenograficznej oprawy wydarzenia, procedowanie wszelkich umów, oraz kwestii formalnych.
Nasz wybór padł na lokalizację w centrum Krakowa, otoczoną interesującą przestrzenią, posiadającą nowoczesny wystrój – przestrzeń pozwalająca na swobodne przeprowadzenie całodziennych warsztatów. W tym przypadku było Forum Przestrzenie zlokalizowane na Zakolu Wisły z pięknym widokiem na Wawel.
Klient poprosił o pomoc w stworzeniu listy gości, złożonych z 40-50 nano- i micro Influencerek, o wysokim wskaźniku zaangażowania.
Dedykowany 7-godzinny event zamknięty dla 50 influncerek odbył się w krakowskim Forum Przestrzenie zlokalizowanym przy Zakolu Wisły, z pięknym widokiem na Wawel. Zaproszone gościnie zostały ubrane w najnowszą i promowaną kolekcję sportową Marki. Całość eventu została podzielona na bloki tematyczne, w których każda z Dziewczyn mogła brać udział. Ideą przewodnią była promocja zdrowych, codziennych nawyków, dlatego też zaproponowane warsztaty obejmowały: podstawy jogi, naukę batchaty, sztukę zdrowego przeponowego oddechu, konsultacje z dietetykiem oraz dermatologiem. Całość warsztatów prowadziła profesjonalna siatka trenerów. Zwieńczeniem eventu była sesja zdjęciowa zrealizowana na jednym z krakowskich dachów, z oszałamiającym widokiem na miasto.
Wzrost sprzedaży online promowanych produktów marki Klienta, budowanie rozpoznawalności Marki, zwiększenie liczby obserwatorów i siatki influencerów do współpracy, przekazanie wartości Marki szerokiej grupie docelowej.